Instagram přidává další způsob, jak tvůrcům pomoci navázat partnerství s firmami. Tentokrát zavádí nové zobrazení Creator Insights na jejich profilu, které poskytnou přehled o výkonnosti daného účtu za posledních 30 dní.
Vybraným tvůrcům se nyní na jejich profilu zobrazuje nový odkaz Creator Insights, který mohou značky, jež mají zájem o spolupráci, využít k získání informací o tom, jak si daný tvůrce vede.
Přehled ukazuje následující metriky, a to za období posledních 30 dnů:
- celkový počet sledujících
- počet oslovených účtů
- počet zapojených účtů
Tyto nové rychlé analytiky firmám usnadní posouzení, jak aktivní byl daný tvůrce v posledním měsíci, a následné rozhodnutí, zda je pro reklamní spolupráci vhodný.
Veřejné zobrazení metrik ale není pro tvůrce povinné. Záleží na každém individuálně, zda bude tyto informace sdílet, podobně jako by je sdíleli na platformě Creator Marketplace.
Novinka se zatím testuje s vybraným vzorkem tvůrců a firem. K dalšímu rozšíření se Instagram zatím nevyjádřil.