Instagram dál rozšiřuje přístup ke Creator Marketplace

29. 5. 2024Novinky

Instagram rozšiřuje přístup na svou platformu Creator Marketplace, kde firmy mohou vyhledávat tvůrce pro své reklamní kampaně. Nově ji bude mít k dispozici dalších deset regionů včetně několika zemí EU.

Creator Marketplace umožňuje firmám vyhledávat spolupracovníky z řad tvůrců a influencerů na základě řady parametrů, jako je například velikost publika, lokalita, v níž působí, společná témata a další.

v únoru Instagram rozšířil přístup na tržiště v USA, Kanadě, Velké Británii, Japonsku, Austrálii, Indii, Brazílii a na Novém Zélandu. Nyní přidává dalších deset nových trhů, k nimž patří Jižní Korea, Německo, Nizozemsko, Francie, Španělsko, Izrael, Turecko, Mexiko, Argentina a Indonésie. Kromě toho přidal možnost spolupráce čínských exportních značek s tvůrci v zemích mimo Čínu.

Zdroj: Social Media Today

Díky těmto rozšířením získá mnohem více firem a tvůrců více příležitostí k propojení a spolupráci na kampaních. A vzhledem k tomu, že influencer marketing generuje v mnoha případech lepší výsledky, zejména v rámci kreativně zaměřených prvků, jako jsou například Reels, jedná se o velice užitečný nástroj, který může vaše podnikání posunout vpřed.

Aby se tvůrci mohli objevit v nabídkách Creator Marketplace na Instagramu, musí být starší 18 let a dodržovat zásady Instagramu týkající se značkového obsahu a monetizace. Firmy mají přístup na tržiště prostřednictvím Správce reklam.

Více informací najdete zde, registrovat se pak můžete zde.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře