Facebook Analytics v červnu skončí

7. 4. 2021Novinky

Analytický nástroj Facebook Analytics přestane být od 30. června k dispozici. Do té doby k němu budete mít standardní přístup, poté nadobro zmizí. Dobrá zpráva je, že už dnes Facebook nabízí další nástroje, díky kterým snadno zjistíte, jak si vaše reklamy a příspěvky vedou.

Do konce června budete ve Facebook Analytics moci nahlížet do reportů, prozkoumávat přehledy a exportovat tabulky a grafy. Pokud chcete exportovat data do CSV složky a uložit si je v počítači, klikněte na symbol šipky v pravém horním rohu každé tabulky či grafu.

Facebook se k tomuto kroku rozhodl proto, že Analytics postupně ztrácely sílu a pozornost marketérů se přesunula jinam. Už dnes vám totiž výborně slouží tyto nástroje:

  • Facebook Business Suite – umožňuje spravovat firemní účty na Facebooku a Instagramu, zobrazuje podrobné přehledy o publiku, obsahu a trendech
  • Ads Manager – zde můžete sledovat výsledky a provádět změny všech vašich kampaní, sad reklam a reklam
  • Events Manager – pomáhá nastavit a spravovat nástroje Facebooku, jako je Facebook pixel či Conversions API, a reportovat akce provedené na vašem webu, v aplikaci nebo kamenném obchodě

Facebook Analytics spustil Facebook v roce 2017. Byly k dispozici také v mobilní aplikaci a poskytovaly data i pro Instagram.

Bližší informace o ukončení nástroje najdete v nápovědě Facebooku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře