Facebook pracuje na nové funkcionalitě, která umožní sledovat videa ve skupinovém chatu Messengeru. Statistiky ukázaly, že řada diváků sleduje společně s televizí i sociální sítě, aby s přáteli diskutovali nad obsahem vysílaným v televizi.
Facebook chce tohoto trendu trendu a aplikovat ho na videa na své platformě. Tím chce zvýšit sledovanost videí a zapojit uživatele do diskuzí.
Pokud nějaká stránka spustí na Messengeru společné sledování, upozornění na tento typ vysílání se vám zobrazí mezi notifikacemi. Díky tomu se můžete dívat na stejná videa s dalšími uživateli a diskutovat o nich na společném chatu. Do aktivity můžete zapojit i vaše přátele a poslat jim pozvánku.
Facebook v posledních měsících intenzivně pracuje na nových nástrojích týkajících se videí, jako jsou videa Premieres, kde je možné vysílat živě předem nahrané videozáznamy, nebo Watch Party ve facebookových skupinách. Podle statistik videa rostou na popularitě, stejně tak jako živé přenosy, které vytváří 6x více interakcí než běžný video obsah.
Pokud se společné sledování na Messengeru osvědčí a Facebook ho otevře globálně, mohlo by se stát novým marketingovým nástrojem video reklam pro firmy a novou příležitostí příjmu pro Facebook.