Nákup přímo z živého vysílání? Ano, i to bude možné! Facebook pracuje na tom, aby uživatelé mohli nakupovat produkty přímo během sledování live videa.
Tato možnost se velmi podobá prodeji produktů, který začal Facebook testovat v Thajsku v roce 2018. Vybraní inzerenti mohli představovat produkty v live streamu a diváci si je mohli pomocí screenshotů během živého vysílání zakoupit. Tuto funkci ale Facebook nikdy nerozšířil a nebyly ani žádné zprávy, jak se bude dál vyvíjet.
Nyní však Facebook koupil společnost Packagd, která vytvořila řadu aplikací sloužící k mobilnímu nakupování. Součástí aplikace jsou videa s recenzemi produktů nebo ukázky unboxingů, které tvůrci nahrávali na YouTube.
Zaměstnanci Packagd se k týmu Facebooku připojili na podzim loňského roku a vše nasvědčuje tomu, že se budeme moci na platformě brzy těšit nové možnosti nakupování. Firmy a marketéři tak pravděpodobně získají nový prodejní kanál v rámci live streamu.
Facebook vidí v oblasti e-commerce velký potenciál a jeho propojení s populárními videi se může stát velmi oblíbenou kombinací. Facebook v roce 2019 zavedl i svou vlastní kryptoměnu a platební systém Facebook Pay, takže další rozvoj online prodeje se sám nabízí.