Instagram: Delší Reels snižují výkon

16. 5. 2024Novinky

Důležitá zpráva pro tvůrce video obsahu na Instagramu. Podle obsahového týmu Instagramu může zveřejňování Reels delších než 90 sekund poškodit váš dosah v aplikaci.

To byla jedna z důležitých informací, které Instagram sdílel minulý týden na akci pro tvůrce, na níž CEO Adam Mosseri odpovídal na různé otázky týkající se platformy, algoritmu, na čem pracují a podobně.

Vychází tak najevo, že kromě parametrů, které jsou již známé (nízká kvalita videí, vodoznak jiných platforem, clickbaity či neoriginální obsah), může výkonnosti vašich videí uškodit právě zmíněná délka nad 90 sekund.

Co naopak dosahu vašich videí pomůže, je podnícení autentického zapojení uživatelů, správné načasování zveřejnění příspěvků, vysoká kvalita videí nebo publikování vždy ve stejnou dobu. Díky tomu můžete lépe budovat značku, posílit vztah se sledujícími a zároveň generovat diskuse.

Zdroj: Kaya Yurieff, Social Media Today

Maximální délka reelů vytvořených přímo v aplikaci je v současnosti 90 sekund, Instagram ovšem umožňuje nahrávat i delší klipy. Dokonce testuje možnost 3minutových a 10minutových Reels. Pokud je však vaším cílem dosah, nové upozornění Instagramu stojí za zvážení.

Více informací najdete i zde.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře