Po roce testování a postupném rozšiřování IGTV reklam je Instagram poprvé přivádí na náš kontinent. Nově budou k dispozici ve Velké Británii, což je první vlaštovka pro další evropské tvůrce a inzerenty.
O tom, že se kanál IGTV monetizuje a přibudou v něm reklamy, mluvil Instagram poprvé začátkem loňského roku. Další fáze testování a rozšiřování přišla v červnu a následně pak v listopadu. Kromě toho Instagram zavedl videoreklamy odkazující do IGTV.
Reklamy se v IGTV videu zobrazí, jakmile uživatelé kliknou na náhled videa ve feedu. Budou trvat maximálně 15 sekund a budou optimalizované pro mobilní zařízení.
Hlavním impulsem, proč Instagram reklamy do IGTV zavádí, je povzbudit více lidí, aby tu tvořili videoobsah. Sociální síť totiž s tvůrci sdílí až 55 % příjmů z reklam, což by měla být dobrá motivace.
Kromě Británie spustil Instagram IGTV reklamy také v Austrálii. Rozšiřování do dalších zemí přijde co nevidět.