Instagram už pár měsíců testuje novou podobu hlavního kanálu příspěvků. Nyní spustil aktualizovanou verzi, která rozšiřuje veškeré příspěvky na celou výšku obrazovky.
V novém formátu hlavního feedu rozšíří Instagram fotografie, videa Reels a další videoklipy na celou obrazovku. Navigační panel, popis a logo Instagramu se přitom překryjí obsahem.
To představuje změnu oproti podobě prezentace, kterou Instagram ohlásil v březnu.
Instagram nyní hodně vsází na videa, pro která je full-screen momentálně nejpopulárnější podobou zobrazení, jak se ukazuje i na dalších sociálních sítích. Přestože fotografie budou i nadále důležitou součástí Instagramu, přejdou trochu do pozadí, neboť Reels začaly být nejrychleji rostoucím obsahem na Instagramu a 20 % času, který lidé tráví na této síti, tráví právě u Reels.
Novinka je zatím dostupná vybranému vzorku publika, ale brzy by se jí měli dočkat i další uživatelé.