Instagram testuje nové doporučování obsahu ve feedu

13. 7. 2021Novinky

Poté, co se osvědčily předchozí pokusy o doporučování příspěvků uživatelům na základě zájmů, se Instagram rozhodl pokročit dál. Nyní se pustil do testování nového způsobu doporučování obsahu ve feedu, který nabídne ještě více témat a v novém umístění.

Instagram testuje různé nástroje pro doporučený obsah na základě zájmů a engagementu už od roku 2018. Loni například spustil jeden z formátů, který se objevuje ve feedu na konci nových postů od účtů a lidí, které sledujete. Teď chce Instagram tyto aktivity znásobit a zvýrazní ještě více účtů, témat a příspěvků, které vás mohou zajímat, přičemž je promíchá s fotkami a videi účtů, které už sledujete.

V souvislosti s tím Instagram zavádí nové nástroje pro správu účtu, které vám umožní přidávat a odebírat témata, o kterých se chcete dozvědět více nebo méně, stejně jako možnost odložit doporučení témat na 30 dnů, čímž je ve feedu skryjete.

Zdroj: Social Media Today

Nová funkcionalita může představovat další klíčový nástroj pro e-commerce, protože umožní prezentaci relevantních produktů uživatelům, kteří by o ně mohli mít s největší pravděpodobností zájem, a tím oslovit nové zákazníky a podpořit prodeje skrze platformu.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře