Instagram testuje označování produktů v textu příspěvků

22. 6. 2020Novinky

Instagram to myslí vážně s tím, že se chce stát významnou e-commerce platformou. Experimentuje totiž s dalším prodejním nástrojem, který umožní prokliknout se na produkt přímo z popisku příspěvku.

Novinku Instagram testuje s pár vybranými účty, které současně používají nástroj Checkout (pokladnu). Funguje to tak, že do textu příspěvku můžete otagovat produkt, který propagujete. V textu se zobrazí jako aktivní prolink. Když na něj uživatelé kliknou, Instagram je zavede na stránku, odkud si produkt mohou rovnou zakoupit.

Instagram už pro business účty zavedl Shopping Tags, které se zobrazují v obrázku příspěvku ve feedu nebo ve Stories. Z nich se uživatelé dostanou na detail produktů. Klikatelné tagy v textu tak prodejcům rozšíří možnosti, jak zaujmout zákazníky, a zvýší šanci k nákupu.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře