Na konci února plánuje Instagram spustit živé vysílání Instagram Live, do kterého se může zapojit více účastníků. Jedná se o skupinové live video až pro 4 lidi.
Tuto funkcionalitu testuje Instagram od prosince. Dosud bylo možné živě vysílat pouze s jednou další osobou současně. Rozšíření počtu účastníků ve videu proto přináší nové příležitosti nejen uživatelům, ale také v marketingu.
Aktualizovaný live nástroj můžete využít pro atraktivnější zavádění či ukázku produktů, interview či panelovou diskusi s odborníky a jiné online marketingové eventy. Můžete do něj také zvát fanoušky a zákazníky, sdílet pódium s influencery a podobně. Živý přenos s více lidmi kromě toho působí autentičtěji.
Živé vysílání zaznamenalo v roce 2020 obrovský růst a tento trend pokračuje i letos. Krok s ním chce udržet nejen Instagram, ale také Facebook. Ten například vydal sérii tipů, jak zlepšit vaše live videa a získat větší sledovanost. Vysílat živě umožnil loni také v Messenger Rooms a vrátil i nástroj Live With. O tom, že Instagram na live vysílání pracuje neustále, pak svědčí podzimní novinky.
A pokud vás zajímá, jak můžete využít live stream na Instagramu během koronakrize, připomeňte si náš loňský článek.