Facebook rozšiřuje možnosti umístění reklamních kampaní a přidává nový placement, kterým jsou Instant Articles. Reklamy lze prozatím nasadit pouze přes Ads API, ale brzy to bude možné také prostřednictvím Power Editoru a Ads Manageru.
Široké veřejnosti se Instant Articles představily na jaře loňského roku. Osvědčily se jako užitečný nástroj navržený pro mediální vydavatele, kteří mohou distribuovat čtenářům obsah rychleji, v interaktivnější podobě a přímo na mobilní aplikaci Facebooku. Instant Articles se sice zobrazují v News Feedu jako běžné příspěvky, ale poté, co na daný článek kliknete, jste přesměrováni do zvláštního rozhraní, které se načítá až 10x rychleji než obsah běžných mediálních serverů.
Instant Articles využívá stále větší množství vydavatelů, a tak pro ně Facebook připravuje pravidelné aktualizace a novinky. V poslední době například umožnil přidat Instant Articles do Messengeru nebo podpořil brandový obsah, který nyní může být součástí článků.
Aby vydavatelé získali větší kontrolu nad svým obsahem i nad tím, jak si jejich značka vede, umožnil Facebook zobrazovat v tomto prostoru také reklamy, kromě klasických formátů i video spoty. Vydavatelé přitom mohou zareagovat na poptávku více než 4 milionů inzerentů na Facebooku, anebo se vydat vlastní cestou.
Nejnovější aktualizace nabízí inzerentům možnost rozhodnout se, zda chtějí nebo nechtějí rozšířit mobilní newsfeedové kampaně i do prostoru Instant Articles. Pokud vám již běží kampaň na síti Audience Network, část z ní můžete přesměrovat do prostředí Instant Articles.