Jak v Power Editoru vytvořit přehledný report

10. 5. 2016Návody

V předchozích článcích jsme vám ukázali, jaké jsou rozdíly mezi Ads Managerem a Power Editorem, i jak v Power Editoru spravovat a vytvářet reklamy. Dnes pro vás máme další díl našeho seriálu. Napovíme vám, jak snadno se v Power Editoru dá vytvořit přehledný report.

Právě jednoduché vytváření reportů je jednou z předních výhod Power Editoru. Můžete si v něm celkem snadno a s přehledem vyhodnotit efektivitu vašich kampaní. Ukážeme vám, jak postupovat krok za krokem.

Odkaz na možnosti reportů najdete v hlavní liště Power Editoru.

reporting

Po rozkliknutí se dostanete na stránku s přehledem reportů. Tlačítko “Create Report” vás pak zavede k možnosti vytvořit si vlastní přehled o výkonu kampaní.

create reporttt

Dříve než odkliknete “Export” a tím si report vytvoříte, máte možnost si jej maximálně přizpůsobit dle vlastních potřeb. Nejdříve si zvolte časové období a přes tlačítko “Customize Columns” si nastavte metriky, které vás zajímají.

ulozi

Další možností, jak si report přizpůsobit, je i filtr. Prostřednictvím něho můžete do reportu zařadit jen kampaně, které například obsahují konkrétní slovo.

wwww

Ve chvíli, kdy je veškeré nastavení hotovo, klikněte na možnost “Export”.

export new

Vyberte, v jakém formátu report budete chtít stáhnout.

export

Po odkliknutí tlačítka “Export” dostanete možnost stažení reportu. Reporty si snadno uložíte přes tlačítko “Save new report” a pojmenujete podle potřeby.

save new report

Pravidelné zasílání reportů

Výhodou je, že si reporty můžete nechat také pravidelně posílat do e-mailové pošty. Přímo při tvorbě reportu máte možnost “Schedule Email”.

tadaaaaaaaaaaaaaa

Nastavení zasílání reportů na e-mail jde i přes sekci “Manage Reports”, kde kliknete na ikonku tužky u konkrétního reportu a vyberete možnost “Schedule Email”. Nastavíte si, jak často a komu by se měl report zasílat. Jedná se o skvělou příležitost ušetřit čas, například v rámci pravidelné tvorby reportů pro klienty.

w

Osoba, které se reporty budou odesílat, musí mít vždy přístup k danému účtu. Přístupy se přidávají skrze Business Manager a je potřeba mít povolení ke správě daného reklamního účtu.

V sekci “Manage Reports” nakonec přehledeně uvidíte všechny vytvořené a uložené reporty k pozdějšímu nahlédnutí.

manage reports

Máte nějaké speciální triky pro efektivnější reportování přes Power Editor? Podělte se s námi v diskuzi!

Také máte dojem, že by článek mohl inspirovat nebo poučit vaše kolegy? Sdílejte ho s nimi!
Pro Newsfeed.cz pracuji jako redaktorka. Píšu především o tom, jak se na
Facebooku vyznat z pozice marketéra a zadavatele reklamy. Do svých
návodů často aplikuji své zkušenosti, které jsem jako PPC specialista
nasbírala v ROI Hunter. Svůj zájem o marketing na Facebooku se snažím co nejlépe předat i vám.

Komentáře