Jak využít tvůrce obsahu pro váš efektivnější marketing

11. 5. 2021NávodyNovinky z Facebooku

Chcete zjistit, jak maximalizovat vaše úsilí na sociálních sítích díky spolupráci se zákazníky, tvůrci a influencery? Instagram zveřejnil tři nové tipy, které se vám budou hodit.

Instagram natočil video s Julsem Lundem, zakladatelem online tržiště pro značkový obsah Tribe, které propojuje firmy s těmi správnými tvůrci a podporuje jejich spolupráci na sociálních sítích. Tribe zprostředkoval už více než milion “kusů” značkového obsahu v 10 000 kampaních a spolupracuje s velkými firmami v USA, Velké Británii a Austrálii.

Na základě svých bohatých zkušeností a poznatků došel ke třem klíčovým tipům, jak přistupovat k tomuto formátu marketingu.

1. Využijte kreativity zákazníků

Lund radí, že pokud se zaměříte na UGC obsah, rozhodně neuděláte chybu. Právě o tomto druhu obsahu je v poslední době slyšet ze všech stran a prosazuje se jako jedna z nejefektivnějších forem marketingu na sociálních sítích. UGC obsah totiž dokáže výrazně posílit engagement a rezonanci značky.

Už dnes zveřejňuje velká spousta lidí svůj vlastní obsah týkající se značek. Lund tvrdí, že je stačí jen pobídnout a tím získat velmi silný a hodnotný materiál k propagaci. UGC obsah je totiž autentický a pochází od skutečných lidí, a proto funguje – protože kdo lépe vytvoří obsah, který zákazníci milují, než sami zákazníci.

2. Najděte spokojené zákazníky a sdílejte jejich Stories

Lund dále radí, aby značky oslovovaly spokojené klienty a využívaly jejich Stories k lepšímu propojení s ostatními a autentičtější prezentaci svých produktů či služeb. Tyto Stories byste měli zachytit a proměnit je v promo akce. Dokonce byste se neměli bránit ani tomu, že za tento obsah zaplatíte.

Nejdříve můžete použít malé částky na otestování různých fanoušků, formátů a cílů. A když najdete vítěze, nebojte se do něj zainvestovat více – vyplatí se to.

3. Používejte reklamy se značkovým obsahem

Posledním klíčovým tipem jsou Branded Content Ads, které vám pomohou propagovat organický značkový obsah. Podle Lunda jsou tyto reklamy potenciálně nejefektivnějším reklamním formátem, protože kombinují autentické příspěvky s nástroji pro cílení reklam. To dává obsahu osobní a zároveň reklamní ráz. K těmto příspěvkům můžete také přidat CTA tlačítka, díky nimž budou uživatelé lépe reagovat.

Podívejte se na celé video:

Jsem copywriterka a vedu své textové studio COPYBARA. Jako editorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou zase o kousek dál a případovky dostatečně inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře