3 tipy pro UGC obsah na Instagramu

26. 4. 2021Návody

Instagram přinesl tři nové tipy, jak mohou značky využít tzv. user-generated content (UGC), tedy obsah, který vytvoří sami uživatelé. UGC je totiž jeden z nejlepších způsobů, jak maximalizovat váš marketingový výkon na Instagramu pomocí organického obsahu.

Některé tipy, jak používat UGC, jsme vám sdíleli už před rokem. Nyní přišel Instagram s novými aktuálními doporučeními z praxe, co v rámci tohoto typu obsahu funguje.

1. Vymyslete nový hashtag

Instagram doporučuje, abyste pro svou značku nebo projekt vymysleli zbrusu nový, originální a vlastní hashtag, začali ho používat a přiměli k tomu i své sledující.

Zdroj: Instagram / Social Media Today

2. Ukažte jejich obsah

Oslavte svou komunitu tím, že ukážete jejich obsah ve vašem feedu a Stories. Podpoříte tak jejich aktivitu i zapojení.

Zdroj: Instagram / Social Media Today

3. Tvořte obsah pro ně

Vytvářejte takové příspěvky, které bude vaše publikum chtít sdílet ve svých Stories.

Zdroj: Instagram / Social Media Today

Více o tipech najdete ve videu Instagramu.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře