Meta v rámci akce Advertising Week oznámila, že chystá několik nových nástrojů týkajících se reklam. K dispozici budou AI nástroje pro animaci videí, rozšířené možnosti spolupráce s tvůrci, doplňkové funkce pro propagaci sbírek a další.
Animace obrázků
Meta přidá novou kreativní možnost založenou na umělé inteligenci. Funkce Image Animation umožní animovat vaše statické obrazové zdroje.
Nástroj bude k dispozici v Instagram Reels. V rámci procesu animace obrázků můžete přidávat pohyblivé prvky do statických fotek, a to na základě textových pokynů. Poprvé tak bude možné vytvářet kreativní videa z jediného statického obrázku bez jakýchkoliv existujících video prvků.
Podle Mety jsou první ohlasy inzerentů pozitivní, protože s tímto nástrojem můžete vytvářet videa i s omezenými zdroji.
Rozšíření videí
Meta také testuje funkci Video Expansion založenou na umělé inteligenci. Ta inzerentům umožní převést jejich videa do různých formátů, a to prostřednictvím systematické predikce.
Meta pracuje s různými variantami tohoto řešení už více než rok a nyní bude mít více inzerentů přístup ke všem funkcím tvorby videa v rámci možností rozšíření.
Aktualizované sbírky
Meta přidává také více možností do svých reklam Collections. Inzerenti nyní mohou do těchto propagačních akcí integrovat obsah tvůrců.
V praxi to znamená, že inzerenti mohou ve Správci reklam nahrát obrázek nebo video tvůrce jako „hero“ prvek sbírek. Reklama pak bude zahrnovat dvojitý tag partnerské reklamy, autentický obsah tvůrce, který pomůže ještě více zaujmout publikum, a také obrázky produktů vložených do katalogu Advantage+.
Díky tomu můžete představit své produkty i publiku jednotlivých influencerů, což by mohlo pomoci zvýšit zájem. Reklamy také využijí dosah a zapojení vašeho kreativního partnera stejně jako shody AI systému Mety.
Nový hub
Meta rovněž testuje možnost přidat k partnerské reklamě referenci tvůrce. Zároveň konsoliduje nástroje pro partnerské reklamy do jedné stránky v rámci Správce reklam. Nová stránka se bude nazývat Partnership Ads Hub.
Na tomto místě můžete spravovat veškeré partnerské reklamy. Zároveň získáte přehled o podrobnostech každé z nich.
Nová záložka
Meta dále oznámila, že inzerentům usnadní oslovování uživatelů pomocí nové karty s videi, kterou chystá na Facebooku. Dál tak můžete těžit ze schopností AI systému Mety doručovat reklamy relevantním uživatelům.
Meta přitom nabízí rozmanitost reklamních formátů od samostatných video a carousel reklam, přes in-stream reklamy až po překryvné reklamy. Zatímco vy se můžete soustředit na obsah a sdělení, Meta je doručí lidem, kteří se o vaši reklamy budou nejvíce zajímat.
Podrobnosti o novinkách se dozvíte na blogu Mety.