Meta se snaží rozšířit pobídky pro tvůrce videí Reels. V následujících měsících proto zpřístupní program monetizace prostřednictvím reklam většímu množství tvůrců.
Novinka spadá do úsilí Mety rozšířit podporu Reels jako prostředku, jak déle udržet uživatele ve svých aplikacích. Nedávné interní údaje totiž ukázaly, že zapojení v Reels vedlo k výraznému nárůstu času stráveného na Facebooku a Instagramu.
Zároveň však na obou platformách v posledních letech klesla tvorba původního obsahu, což znamená, že uživatelé se sice zdržují v aplikacích a sledují více videí, ale nezveřejňují tolik vlastního materiálu, což snižuje chuť lidí zůstávat na sociálních sítích déle.
V tomto směru by mohly pomoci právě rozšířené funkce pro zpeněžení Reels.
Na reklamách v Reels pracovala Meta v uplynulém roce a i letos upozornila na několik reklamních novinek, které v rámci krátkých videí chystá. Tento týden pak vyzvala tvůrce, aby si zapnuli profesionální režim, a získali tak přístup k novým funkcionalitám.
Meta se také snaží přidat další nástroje, které tvůrcům pomohou budovat online komunity, například doplňkové přehledy o nejangažovanějších fanoušcích nebo šablony příspěvků, pomocí kterých jim mohou poděkovat za podporu.
Meta tyto prvky spustila pro vybrané tvůrce loni v září a nyní budou tvořit další část této větší kampaně, kterou Meta na tvůrce směřuje. Nedávno také oznámila, že pozastavuje bonusový program Reels Play, právě z důvodu, že se chce více zaměřit na sdílení příjmů z reklam.