Meta rozšiřuje přístup k Channels na Facebooku a v Messengeru

1. 7. 2024Novinky

Meta rozšiřuje přístup ke svému nástroji Channels. Nyní mohou vytvořit vlastní kanál na Facebooku a v Messengeru všechny stránky, které mají více než 10 tisíc sledujících.

Meta poprvé spustila službu Broadcast Channels pro Facebook a Messenger loni v říjnu poté, co zaznamenala její úspěch na Instagramu. Nyní otevírá možnost jednosměrného chatu pro ještě více stránek a tvůrců. K tomu navíc přidává i nové prvky.

K dispozici tak nově bude:

  • možnost sdílet zprávy z kanálu Instagramu na Facebook – automatické sdílení aktualizací z Instagram Channels do Facebook Channels, díky čemuž rozšíříte dosah vašich zpráv
  • přednostní přístup k obsahu kanálu – správci mohou nyní také publikovat příspěvky na Facebooku pro členy kanálu dříve, než je zveřejní na firemní stránce, což představuje exkluzivní výhodu a také možnost otestovat obsah dříve, než bude veřejný v širším měřítku
  • sdílení do Stories – tvůrci a členové mohou sdílet obsah kanálu prostřednictvím příběhů na Facebooku se speciálním formátem nálepek

Channels lze rovněž připnout do sekce Doporučené v horní části Facebook stránky. Propagovat jej můžete také ve feedu.

Zdroj: Meta

Nástroj Channels zatím není dostupný pro všechny. Tvůrci na Instagramu k němu mají omezený přístup, i tam však Meta přidává stále nové prvky. K dispozici je taktéž ve WhatsAppu, kde hlásí už 500 milionů uživatelů.

Novinku pro vysílací kanály na Facebooku a v Messengeru zavádí Meta postupně. Všechny stránky s více než 10 tisíci sledujícími se jí dočkají v průběhu následujících měsíců.

Podrobnosti se dozvíte na blogu Mety.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře