Meta zveřejnila nového průvodce, který vám pomůže připravit se na nadcházející nákupní sezónu. Díky němu získáte přehled o různých nástrojích pro automatizaci a reklamu s generativní umělou inteligencí, které můžete využít pro maximální efekt vašich kampaní.
Šestnáctistránkový průvodce se zabývá všemi AI nástroji, které Meta vyvíjí, mezi nimi například produkty Advantage+, a novými prvky pro tvorbu pomocí umělé inteligence, jež Meta vyvíjí na platformě AI Sandbox.
Meta v průvodci ukazuje, jak nástroje umělé inteligence už firmám pomohly. Uvádí také statistiky výkonnosti loňských podzimních a předvánočních kampaní.
Průvodce obsahuje také informace o tom, jak lidé využívají aplikace Mety k vyhledávání nejlepších obchodních nabídek, a představuje hodnotu a potenciál jejích možností reklamy.
Nástroje umělé inteligence Mety pro inzerenty ušly v posledních letech dlouhou cestu, zejména díky zvýšenému zájmu po aktualizaci systému iOS 14 společnosti Apple, která měla velký dopad na hospodářský výsledek Mety. A nyní, kdy se generativní AI dostává do popředí zájmu, se sada nástrojů pro automatizaci ještě rozšiřuje.
Zajímavé jsou zejména nástroje kreativní automatizace. Meta totiž vyvinula sadu nových možností, které mohou generovat pozadí obrázků, formátovat reklamy na základě zvolených parametrů a podobně.
Již brzy budete moci automatizovat celý proces tvorby kampaní, od kreativy až po cílení. V příručce najdete přehled toho, jak se jednotlivé prvky vyvíjejí a jak můžete různé aspekty automatizace v rámci svého procesu využívat již nyní.
Průvodce nabízí také tipy na efektivní strukturu reklamních účtů, obchodní sdělení, rozhraní Conversions API a další. Nechybí ani přehled toho, jak naplánovat kampaně, aby měly na podzim a před Vánocemi maximální dopad.
Pokud se chcete na nákupní sezónu dobře připravit, doporučujeme se s touto příručkou seznámit blíže. Více informací se dozvíte na blogu Mety. Celou příručku, která je k dispozici v češtině, si pak stáhnete zde.