Meta vydala průvodce AI pro efektivnější kampaně

27. 9. 2023Novinky

Meta zveřejnila nového průvodce, který vám pomůže připravit se na nadcházející nákupní sezónu. Díky němu získáte přehled o různých nástrojích pro automatizaci a reklamu s generativní umělou inteligencí, které můžete využít pro maximální efekt vašich kampaní.

Šestnáctistránkový průvodce se zabývá všemi AI nástroji, které Meta vyvíjí, mezi nimi například produkty Advantage+, a novými prvky pro tvorbu pomocí umělé inteligence, jež Meta vyvíjí na platformě AI Sandbox.

Meta v průvodci ukazuje, jak nástroje umělé inteligence už firmám pomohly. Uvádí také statistiky výkonnosti loňských podzimních a předvánočních kampaní.

Zdroj: Meta

Průvodce obsahuje také informace o tom, jak lidé využívají aplikace Mety k vyhledávání nejlepších obchodních nabídek, a představuje hodnotu a potenciál jejích možností reklamy.

Zdroj: Meta

Nástroje umělé inteligence Mety pro inzerenty ušly v posledních letech dlouhou cestu, zejména díky zvýšenému zájmu po aktualizaci systému iOS 14 společnosti Apple, která měla velký dopad na hospodářský výsledek Mety. A nyní, kdy se generativní AI dostává do popředí zájmu, se sada nástrojů pro automatizaci ještě rozšiřuje.

Zdroj: Meta

Zajímavé jsou zejména nástroje kreativní automatizace. Meta totiž vyvinula sadu nových možností, které mohou generovat pozadí obrázků, formátovat reklamy na základě zvolených parametrů a podobně.

Již brzy budete moci automatizovat celý proces tvorby kampaní, od kreativy až po cílení. V příručce najdete přehled toho, jak se jednotlivé prvky vyvíjejí a jak můžete různé aspekty automatizace v rámci svého procesu využívat již nyní.

Průvodce nabízí také tipy na efektivní strukturu reklamních účtů, obchodní sdělení, rozhraní Conversions API a další. Nechybí ani přehled toho, jak naplánovat kampaně, aby měly na podzim a před Vánocemi maximální dopad.

Zdroj: Meta

Pokud se chcete na nákupní sezónu dobře připravit, doporučujeme se s touto příručkou seznámit blíže. Více informací se dozvíte na blogu Mety. Celou příručku, která je k dispozici v češtině, si pak stáhnete zde.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře