S Facebook Blueprint pracuje už více než milion firem

21. 12. 2017Novinky

Facebook Blueprint, oficiální vzdělávací online platformu pro marketing na sociální síti, dnes využívají už téměř 2 miliony lidí z více než 150 zemí. Pozadu nezůstávají ani firmy, kterých se na Blueprint registrovalo již přes milion.

Facebook spustil Blueprint v září 2015. Od začátku bylo jeho cílem pomoci agenturám, partnerům a marketérům po celém světě zdokonalit znalosti a dovednosti v marketingových nástrojích, které sociální síť nabízí.

Blueprint obsahuje celou řadu kurzů, které na sebe logicky navazují a kde si přijdou na své začátečníci i zkušení. Najdete tu návody, podporu, praktické tipy, ukázky z praxe, testy a další materiály, které vaše kampaně pozvednou na vyšší úroveň.

Mezi nejpopulárnější kurzy přitom patří:

  1. Welcome to Marketing on Facebook
  2. Ad Policies for Content Creative and Targeting
  3. Brand Best Practices
  4. Extend Your Campaign’s Reach with Audience Network
  5. Targeting: Core Audiences

Facebook Blueprint také kromě jednotlivců využívají i firmy malých a středních velikostí. Ty nejaktivnější pocházejí z těchto zemí:

  1. USA
  2. Brazílie
  3. Indie
  4. Velká Británie
  5. Mexiko
  6. Indonésie
  7. Kanada
  8. Austrálie
  9. Německo
  10. Filipíny

Facebook Blueprint začal také v letošním roce nabízet „odměny“ těm nejšikovnějším. Po vzoru Google Partners zavedl certifikace, díky kterým můžete prokázat, že jste skuteční profesionálové ve facebookové reklamě. Přečtěte si, jak certifikace probíhá, z čeho se skládá, jak je obtížná, co jsou její úskalí a pro koho je určená.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře