Facebook představil nové dynamické reklamy, které pomohou streamovacím platformám oslovit nové publikum na základě zájmů. Reklamy jim totiž automaticky zobrazí relevantní personalizovaný obsah, který je bude s největší pravděpodobností zajímat.
Nové Dynamic Ads for Streaming budou fungovat podobně jako ostatní dynamické reklamy. Když lidé uvidí ve feedu reklamu na vaši streamovací službu, mohou si v ní prohlédnout nabídku titulů, která je personalizovaná a vysoce relevantní. Facebook tuto nabídku vyhodnotí individuálně na základě zájmů každého uživatele, které projevuje na Facebooku a Instagramu. Součástí reklam bude také výzva k akci, například k vyzkoušení platformy nebo registraci.
V rámci tvorby kampaně budete moci přidat i jednotlivé tituly. Facebook pak tento seznam (katalog obsahu) použije k cílení na uživatele, kteří o ně projevili zájem (stali se například fanoušky související stránky, členy související skupiny, sledují daného účinkujícího a podobně). Dříve musely streamovací platformy promovat každý titul zvlášť. Nyní půjde tyto reklamy automaticky generovat.
Díky tomu, že je Facebook schopný oslovit uživatele relevantní reklamou, zvýšují se i šance, že se k vám lidé zaregistrují. Podle Facebooku totiž většina lidí zkouší nové streamovací služby proto, že chtějí vidět šíři dostupného obsahu. Mnohem méně lidí pak platformu vyzkouší, aby tu našli jeden konkrétní titul.
Facebook dynamické reklamy neustále zdokonaluje. Stále více je dokáže přizpůsobit individuálním zájmům publika, díky čemu je pak cílení mnohem efektivnější. Dynamické reklamy totiž dokáží pracovat s tím, o co se lidé na Facebooku zajímají, a tato data automaticky použít k zobrazení toho nejrelevantnějšího obsahu. Proto také přináší ty nejlepší výsledky.
Facebook nabízí dynamické reklamy již mnoho let. Pravidelně také spouští dynamické reklamy věnované konkrétním oborům a zaměření, například pro automotive, aerolinky, cestovní ruch nebo nemovitosti.
Pokud vás zajímá více, podrobnosti o Dynamic Ads for Streaming najdete na blogu Facebooku.