Instagram odstraní IGTV a in-stream reklamy

1. 3. 2022Novinky

S tím, jak se Reels těší obrovskému zájmu, chce Instagram ještě více rozšířit možnosti krátkých videí a zároveň zjednodušit nabídku videí obecně. Proto oznámil, že co nevidět ukončí provoz samostatné platformy IGTV a stejně tak přestane podporovat in-streamové video reklamy.

IGTV

Aplikace IGTV přestane být k dispozici v nejbližších měsících. Už loni v říjnu informoval Instagram o tom, že již dál nebude používat značku IGTV a platformu pro dlouhá videa sloučí s videi ve feedu. Nyní se ji rozhodl ukončit úplně.

Cílem je, aby uživatelé snáze objevovali a vytvářeli videa, včetně všech funkcionalit a možností. Instagram se tak odklání od dlouhého obsahu obecně a nově se zaměří na to, aby všechna videa byla dostupná pouze v jeho hlavní aplikaci.

In-stream reklamy

Krátký obsah je skvělý pro engagement, ovšem efektivní monetizace je tu poněkud obtížná, protože do 30sekundových klipů in-stream reklamy vkládat nelze. Proto Instagram přestane podporovat i tyto reklamy, dříve známé jako IGTV ads.

Tvůrci, kteří dosud aktivně monetizovali svůj obsah pomocí in-streamových video reklam, budou dostávat dočasnou měsíční platbu na základě posledních výdělků.

Podrobnosti o obou novinkách se dozvíte na blogu Instagramu.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře