Facebook intenzivně pracuje na vývoji nových nástrojů pro Facebook a Messenger Stories, které mají za úkol zvýšit jejich popularitu. Přestože Facebook Stories nebyly ze začátku tak úspěšné jako jejich instagramová verze, poslední statistiky ukazují velký nárůst aktivních uživatelů, který dosahuje 300 milionů za den.
Rostoucí základna fanoušků posunuje Facebook Stories velmi blízko hranici denních uživatelů Instagram Stories. Jejich počet v červnu dosáhl 400 milionů uživatelů za den.
Zdroj: Techcrunch
Facebook se do vývoje Stories vrhnul opravdu po hlavě a pracuje na jejich zdokonalení, aby uživatele více zaujaly. Jen za poslední rok spustil mnoho novinek, jako jsou:
- skupinové Stories, Stories v událostech a narozeninové Stories
- veřejné sledování Stories
- sdílení obsahu z aplikací třetích stran – typu GoPro, Spotify a SoundCloud
- Facebook Stories Ads – reklamy, které byly zavedeny globálně
Kromě nich testuje i nové nástroje, jako je:
Všechny tyto zavedené změny posunuly Stories v popularitě výrazně kupředu. V květnu totiž měly Facebook Stories „jen“ 150 milionů denních uživatelů a Messenger Stories „pouhých“ 70 milionů uživatelů. Sociální síť v nich vidí velký potenciál a plánuje se jim věnovat nadále.