Exkluzivní obsah svých oblíbených tvůrců sledují na Instagramu již více než 2 miliony předplatitelů. Proto Instagram přidává další nástroje, které ještě více napomohou úsilí tvůrců.
Meta nabízí předplatné pro tvůrce od roku 2022. V červenci téhož roku ho rozšířila o nové možnosti a o rok později ho zpřístupnila většímu množství tvůrců. Ti tak mohou platícím fanouškům nabízet exkluzivní obsah a vydělávat peníze přímo od svého nejoddanějšího publika.
Instagram však nezahálí a u příležitosti tohoto milníku přidává několik nových prvků, které tvůrci dostanou k dispozici.
O tom, jak je tvůrcův obsah populární, napoví nový přehled. Konkrétně se dozví, jakou míru zapojení získaly nálepky, na něž uživatelé mohou kliknout.
Instagram dále rozšiřuje zobrazení upoutávek na příběhy s předplatným. Když nyní tvůrce zveřejní obsah určený pouze pro předplatitele, Instagram tyto upoutávky ukáže uživatelům, kteří předplatiteli ještě nejsou, a nabídne jim možnost přihlásit se k odběru, a tím daný obsah zobrazit.
Instagram věří, že touto cestou pomůže tvůrcům zvýšit počet předplatitelů.
K dispozici budou také nové způsoby, jak mohou tvůrci bránit pořizování screenshotů a záznamů obrazovky, a tím chránit svůj exkluzivní obsah.
A nakonec Instagram sdílí nové případové studie, osvědčené tipy z praxe a další informace, které vám pomohou nastartovat či zdokonalit vaše tvůrčí úsilí. Nová doporučení najdete ve svém profesionálním panelu.
Instagram věří, že nové nástroje mohou být pro tvůrce příležitostí, jak získat větší počet odběratelů. Ukazuje se totiž, že úspěšnost tvůrců je stále poměrně malá, a to i přes uvedený počet 2 milionů předplatných (což je však v reálu pouhých 0,14 % uživatelů, kteří jsou na Instagramu aktivní). Další průzkum pak zjistil, že monetizace není pro tvůrce vždy jednoduchá a na svých aktivitách vydělá jen zlomek z nich – například více než 100 tisíc dolarů ročně získá pouze 4,3 % tvůrců.