Instagram začal testovat tři nové doplňky, díky nimž se profily více přiblíží firemním stránkám, jaké známe z Facebooku. Přidá například button s kontaktem, proklikávací tag s určením místa nebo kategorie.
Instagram se pomalu ale jistě stává druhým Facebookem. Stejně jako jeho starší bratr totiž klade důraz na videa, zavedl podobný algoritmus pro řazení příspěvků, můžete na něm spravovat více účtů najednou nebo jako na běžícím pásu tvořit reklamy, o které je velký zájem.
Není divu. Instagram se totiž netají tím, že dlouhodobě chce udržet krok se strategií Facebooku, která je nakloněná inzerentům. Například loni vyšlo najevo, že až 98 ze 100 TOP inzerentů Facebooku je zároveň aktivní na Instagramu.
Novinky
Proto se Instagram rozhodl k dalšímu kroku a stále více přizpůsobuje své funkce, aby přítomným brandům a firmám dal větší možnosti. Aktuálně zavádí sérii nových doplňků a nástrojů, které ze stávajících profilů vytvoří lepší byznys prostředí.
První novinkou je kontaktní tlačítko umístěné v horní části profilu, pomocí něhož se uživatelé mohou přímo spojit s danou firmou. Po rozkliknutí se otevře menu, které nabídne poslání e-mailu nebo vás nasměruje do sídla firmy.
Zdroj: blog.later.com
Druhou novinkou je proklikávací tag s určením místa, který zobrazí mapu a na ní místo, kde firmu najdete.
Zdroj: blog.later.com
Zatím poslední novinkou jsou kategorie, které určí, čeho se váš byznys týká, podobně jako na Facebooku.
Zdroj: blog.later.com
To by ale v blízké době nemělo být všechno. Instagram totiž prozradil, že v rámci „byznys“ profilů plánuje i další vychytávky, jako je podrobnější analytika k tomu, jak si vedou zveřejněné posty, nebo možnost vytvářet reklamu přes mobilní zařízení, a to buď na stávající, anebo samostatné aplikaci.