Instagram testuje sdílení Reels do Facebook feedu

23. 12. 2020Novinky

Instagram hledá další způsob, jak dostat Reels videa do širšího povědomí. Nově je chce ukázat i uživatelům Facebooku, a to jako doporučený příspěvek v News Feedu a ve Facebook Watch.

Pokud se tato varianta osvědčí, rozšíří se možnosti propagace Reels, které jsou zatím primárně určené pro Instagram. Instagram si od tohoto kroku slibuje získání širšího publika a tím pádem větší sledovanost i nárůst počtu tvůrců, kteří začnou Reels používat.

Zdroj: Alessandro Paluzzi

Instagram spustil nástroj pro tvoření videí Reels letos v srpnu. A o tom, že je pro něj jednou z priorit, není pochyb. Svědčí o tom množství novinek, které během pár měsíců, co jsou Reels na světě, testuje a zavádí.

Nejprve začal experimentovat se snazším přístupem k nástroji. Videa také zařadil do doporučeného obsahu v Instagram feedu. O něco později nabídl možnost natáčet videa s delší stopáží, přidal dokonalejší editační nástroje a nové audio prvky. Upozornil také, že brzy začne testovat reklamy v Reels. S příchodem Vánoc pak umožnil tagování produktů ke koupi přímo ve videích a přidal další sadu kreativních nástrojů. Věříme, že tím to zdaleka nekončí.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře