V minulém díle jsme vám obecně představili jedno z často využívaných publik pro targeting – Website Custom Audience. Aby fungovalo tak, jak má, je nezbytné propojit Facebook a váš web pomocí pixelu. Ten ze stránky dokáže čerpat data a následně je zužitkovat při cílení na sociální síti.
Pixel pro Website Custom Audience získáte v Ads Manageru, kde v sekci Tools vyberete položku „Audiences“.
Pokud jste již Custom Audiences vytvářeli dříve, ukáže se vám následující tabulka. V ní klikněte na „Create Audience“ a vyberte „Custom Audience“.
Jestliže jste dosud Custom Audience nevytvářeli, klikněte na button „Create a Custom Audience“.
Následně se vám zobrazí tabulka s možnostmi, kde vyberte variantu „Website Traffic“.
V souvislosti s tím vás Facebook vyzve k přijetí podmínek pro vytváření Custom Audience. Odsouhlaste je a klikněte na „Create Custom Audience Pixel“.
Jestliže jste pixel na web ještě nevkládali, ale Facebook vás okamžitě přesměruje na vytvoření okruhu uživatelů, klikněte na ikonku nastavení v dolní části tabulky a vyberte „View Pixel Code“.
Poté vám bude přidělen unikátní pixel pro Website Custom Audience.
Každý reklamní účet má pouze jeden kód, takže jej používáte pro všechny stránky vašeho webu (nebo webů). Pokud nechcete vkládat pixel na web sami, ale udělá to za vás někdo jiný, klikněte na odkaz „Send the code to your website developer“ a Facebook mu zajistí vše, co k nastavení potřebuje. V opačném případě kód zkopírujte a vložte jej mezi HEAD tagy vaší webové šablony. Tímto způsobem se pak objeví na každé podstránce.
Jakmile máte pixel správně nainstalovaný, je čas na vytvoření Website Custom Audiences. Jak jsme již zmiňovali, není potřeba vkládat různé kódy pro různé podstránky, abyste rozlišili typy publika. To uděláte vytvořením pravidel, jež definují, který návštěvník webu má být zařazen do které skupiny. Ale o tom zase příště ;)
1. díl: Průvodce remarketingem: Website Custom Audiences
3. díl: Jak vytvořit a zacílit Website Custom Audiences