Content First 2021: kreativní texty, které prodávají

28. 4. 2021Názory

Osmý ročník konference o obsahovém marketingu Content First i letos proběhne online. Zaměří se nejen na psaní kreativních prodejních textů, ale také na jejich distribuci k cílové skupině. 

Na každého z nás denně cílí enormní množství reklam, propagačních textů, videí a dalších formátů. Jak v této záplavě obsahu uspět a neztratit se mezi ostatními? Své zkušenosti předají osobnosti, za které mluví jejich úspěch. Na online konferenci Content First přednesou reálné case studies a rady a triky, které se jim během práce na konkrétních kampaních osvědčily. 

Vybíráme z programu

Jak dopadlo zařazení sociální sítě TikTok do media mixu kampaně O2 Czech Republic? 

Matouš Sudík, Team Leader Social Media and Content společnosti O2 Czech Republic, spolu s Tomášem Hanslem, Senior Social Ads Specialist z agentury Bistro Social, shrnou, jak kampaň na TikToku probíhala, co obnášely přípravy, jaké byly její výsledky a jaké jsou celkové dojmy z využití TikToku pro reklamu i jako sítě takové. 

Jsou texty na Instagramu důležité? 

Je pro Instagram stejně důležitý zajímavý text jako krásně upravená fotografie? Nebo to není prostor, kde chtějí lidé číst? A co sociální síť samotná – jak se na texty dívá, jsou pro ni důležité a jak je vyhodnocuje? Expertka na Instagram Kateřina Pavlíčková vás provede taji psaní textů a poradí, jak při vaší propagaci nešlápnout vedle. 

Knižní Závisláci. Facebooková komunita, která změnila úplně vše

Jak vytvořit kreativní kampaň na produkt, který je stále stejný – na knihy? Navíc v době, kdy musí být kamenné prodejny zavřené? Knihy Dobrovský přišly s projektem Knižní Závisláci, jedná se o facebookovou komunitu, díky které se prodej zvýšil dokonce o stovky procent. Jak přesně projekt vznikl a jak to s ním vypadá do budoucna, prozradí Adam Pýcha, ředitel marketingu a e-commerce v Knihy Dobrovský.

Clubhouse for byznys

Markéta Karman, marketingová specialistka na volné noze, otevře otázku využití sociální sítě Clubhouse pro byznys. Jaký má potenciál pro firmy? A jak nejlépe tuto sociální sít zahrnout do strategie, aby se to pozitivně odrazilo v podnikání?

Pouze skvělý text nestačí, naučte se distribuovat svůj obsah

Skamaraďte s postupy, které musíte znát, aby se váš obsah dostal mezi co nejvíce lidí. Marketingový stratég společnosti Včeliště Josef Řezníček na konkrétních případech ukáže, jak šikovně propojit optimalizaci pro vyhledávače s obsahem.  Jak dostat právě váš obsah do centra dění a čím konkrétně získáte pozornost uživatelů, nastíní také Ondřej Sitta, Head of Seznam Brand Studio ze Seznam.cz

Seznamte se s letošním programem a spíkry. Moderování konference se chopí Eliška Vyhnánková. Akce proběhne online, prostřednictvím aplikace ZOOM. K účasti stačí vyplnit jednoduchý registrační formulář a 6. května se připojit. 

Něco navíc: A jako bonus k registraci vám zdarma přidáme také vstupenku na online konferenci BRANDstorming, která se koná 29. dubna. 

V Business Factory pracuji na pozici Social media a community specialisty. Mým zaměřením je Instagram, kde se snažím držet krok s aktuálními trendy ať už ze strany marketingu, nebo obsahu a své znalosti potom kreativním způsobem aplikovat u našich klientů.

Komentáře