Digital Rulezz – co zajímavého vás čeká

16. 11. 2017Názory

Už máte plány na středu 29. listopadu? Naši redaktoři se chystají do Bratislavy na Digital Rulezz – největší digitální konferenci o internetovém a mobilním marketingu. O tom, že se tato akce bude věnovat digitálnímu marketingu ve velkém, rozhodně nemůže být pochyb. Vždyť v jeden den bude možné navštívit přednášky a workshopy od více než 50 spíkrů. A na které přednášející se těšíme nejvíc?

Pavel Tekel (Partner Manager for CEE) je zástupcem přímo Facebooku a z první ruky tak posluchačům na svém workshopu dá doporučení, jak zvolit vhodnou kreativu pro jednotlivá zařízení. Seznámí je také s bezplatnými mobilními aplikacemi, které umožní rychle vytvářet úžasný obsah.

Jason Miller, Global Content Marketing Leader v LinkedIn, během své přednášky vysvětlí, jak je dlouhodobý kvalitní obsah nutnou součástí každé marketingové strategie. Podělí se také o tipy, jak vytvořit ze svých zaměstnanců ambasadory vaší firmy a tím dopomoct ke snazšímu a většímu dosahu vašeho obsahu.

Očekávanou přednáškou jsou také Trendy 2018+, se kterými posluchače seznámí Tomáš Pflanzer, CEE Digital Director v Kantar. Dostanou odpovědi na otázky ohledně souboje Facebooku a Snapchatu, používání chatbotů, influencer marketingu a mnoho dalšího.

Zajímavou přednášku o videu budou mít Juraj Pobjecký (Strategist v Zaraguze) a Kamil Aujeský (Online Advertising Coordinator / Director & Consultant / Google partners Certified Trainer | Orange / BOTTLE Digital / Google). Pánové na konkrétní kampani vyvrátí mýtus “one size fits all” a odprezentují i dosažené výsledky.

Tematice videí se bude věnovat i Michael Krivička, Co-Founder v Thinkmodo. Během přednášky i workshopu představí návštěvníkům své poznatky, jak pro klienta vytvořit virální video.

Zní to skvěle, co myslíte? Podívejte se na celý výčet přednášejících, najdete tam přednášky o budování brandu, výkonnostních kampaních i case studies od známých marketingových agentur a velkých klientů. Tak dejte lajk, s kým se potkáme na Digital Rulezz v Bratislavě!

V Business Factory pracuji na pozici PPC specialista, mým primárním zaměřením jsou výkonnostní FB kampaně. Do mého portfolia spadají nejen čeští klienti, ale i velcí mezinárodní hráči.

Komentáře