Facebook hlásí velké zisky z reklamy za první čtvrtletí 2018

8. 5. 2018Novinky

Facebook zveřejnil statistiky za první čtvrtletí letošního roku. Ty vykazují výrazné zisky z příjmů z reklam. Dosáhly totiž bezmála 11,8 miliard dolarů i navzdory těžkému období, kterým Facebook procházel. 

Mark Zuckerberg k tomu uvedl: ,,I přesto, že čelíme důležitým výzvám, naše komunita i výsledky podnikání vykazují na počátku roku 2018 nárůst. Neseme zodpovědnost za zlepšení našich služeb a podle toho také investujeme do rozvoje tak, aby byl náš produkt kvalitní. Musíme ale také budovat nové nástroje, které posílí naší komunitu a usnadní lidem spojovat se s celým světem.‘‘

https://www.facebook.com/zuck/posts/10104878807622211

Statistiky Q1 2018

  • Příjmy z reklamy za první čtvrtletí roku 2018 dosáhly 11,8 miliard dolarů, což je o 50 % více oproti stejnému období roku 2017.
  • Příjmy z mobilní reklamy představovaly přibližně 91 % z celkových příjmů z reklamy. Jedná se o nárůst zhruba 85 % ve srovnání se stejným obdobím roku 2017.
  • Počet denně aktivních uživatelů (DAU) dosáhl průměrně 1,45 miliardy, což je meziroční nárůst o 13 %.

  • Facebooku se zvýšil v prvním kvartálu i počet zaměstnanců na 27 742 osob, což představuje meziroční nárůst o 48 %.
  • Kapitálové výdaje za první čtvrtletí roku 2018 činily 2,81 miliardy USD.
  • Čistý příjem se za první kvartál zvýšil o 63 % a dosáhl 4,988 miliard dolarů.

Zajímají vás podrobnosti? Podívejte se na kompletní report statistik za 1. kvartál roku 2018.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře