Facebook nabízí nové možnosti kontroly umístění reklam

15. 7. 2020Novinky z Facebooku

Facebook zavedl novou sadu možností pro kontrolu umístění reklam napříč platformami, které pod něj spadají. Díky tomu mohou inzerenti efektivněji sledovat, kde se jejich reklamy zobrazují, a tím lépe chránit svůj brand.

Hlavním prvkem je rozšíření whitelistů pro Audience Network a pro in-stream reklamy v rámci živých vysílání. Tyto seznamy povolených umístění umožňují inzerentům vybrat konkrétního vydavatele nebo typ obsahu, v rámci kterého se mohou jejich reklamy zobrazovat. Naopak fungují blacklisty, které určitá umístění přímo vylučují.

Kromě těchto funkcionalit vydává Facebook aktualizovaný přehled zobrazování reklam, který zahrne údaje o zobrazení jak na úrovni stránky, tak na úrovni obsahu. Inzerenti tak získají transparentnější report o tom, do kterých jednotlivých částí obsahu jsou jejich reklamy vloženy.

Nové nástroje jsou k dispozici v rozhraní Brand Safety Controls v Business Manageru, který Facebook taktéž redesignoval, aby lépe prezentoval vaše reklamní účty a stav kontrol bezpečnosti značky.

Zdroj: Social Media Today

Podrobnosti si přečtete na blogu Facebooku.

Jsem copywriterka a vedu své textové studio COPYBARA. Jako editorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou zase o kousek dál a případovky dostatečně inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře