
Facebook oznámil tři nové aktualizace, které zavádí ve Správci reklam jako odpověď na požadavky uživatelů. Nové prvky se týkají reportingu a mají pomáhat porovnávat výkon kampaní. Přesné a přehledné metriky usnadňují analyzovat výsledky.
Cílem nových aktualizací je zvýšit efektivitu správce reklam a nabídnout inzerentům nové způsoby v řízení jejich kampaní.
1. Reportování reklam
První změna se týká sekce „Měření a reportů“. Během června bude Facebook uvádět do provozu aktualizovanou verzi „Reportování reklam“, která má usnadnit analyzovat výkon reklamy. Budete se moci zaměřit na metriky, které jsou pro vás důležité. Nový nástroj umožní přetahovat a přesouvat metriky a přizpůsobit tak reporty vašim požadavkům.
Tato aktualizace vám také umožní snadněji analyzovat údaje jako věk či pohlaví, abyste lépe porozuměli tomu, jak se vaše reklama zobrazovala a jaký měla výkon. A v neposlední řadě si budete moci přesouvat i sloupce tak, abyste mohli jednoduše porovnávat metriky, které jsou pro vás důležité.
2. Panelová struktura kampaně
Druhou optimalizací bude nová panelová struktura kampaně, která vám umožní prohlížet a upravovat více kampaní v jednom jediném okně.
3. Kreativní reporting
Kreativní reporting je funkce, pomocí které lze určit nejúčinnější hodnoty v každé reklamě. Každý řádek v tabulce reportů je kreativním prvkem, který obsahuje nadpis, text, výzvu k akci a obrázek nebo video.
Pokud jste ve více kampaních nebo sadách reklam použili stejnou kreativu, můžete její výsledky porovnat napříč všemi druhy reklam. Tato porovnávací funkce vám pomůže pochopit, co v reklamách funguje dobře a co naopak špatně.
I když tyto nové funkce mohou působit velmi technicky, křížové porovnávání výsledků reklamy, přizpůsobení sloupců reportů, přehledy nejúčinnějších hodnot i nové kreativní prvky přinesou firmám nové možnosti, jak dobře optimalizovat výkon reklamy, a především pomůžou zjednodušit práci s reporty.