Facebook testuje nové kontextové prvky v reklamě

29. 9. 2021Novinky

Facebook testuje další způsoby, jak přidat více kontextu do placené propagace firem na sociální síti. Tentokrát se zaměřuje na doplňkové informace pod obrázkem reklamy, které se zobrazí při horizontálním scrollování.

Doplňkové informace obsahují místo působení firmy, check-in uživatelů nebo počet sledujících facebookové stránky. Facebook novinku zatím testuje s malým vzorkem uživatelů, kteří ji už vidí v této podobě:

Vypadá to tak na zajímavý prvek, který může přidat legitimitu reklamám na Facebooku. Uživatelé totiž mají zájem o kontext reklam, které se jim na platformě zobrazují. Chtějí být lépe informovaní, mít jistotu, že mohou reklamám důvěřovat, a také vědět, z jakého důvodu je daná reklama oslovila. To jim do jisté míry umožňuje například již funkcionalita Proč se mi tato reklama zobrazuje. Novinka by tak měla být dalším krokem kupředu.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře