Facebook testuje nové kontextové prvky v reklamě

29. 9. 2021Novinky z Facebooku

Facebook testuje další způsoby, jak přidat více kontextu do placené propagace firem na sociální síti. Tentokrát se zaměřuje na doplňkové informace pod obrázkem reklamy, které se zobrazí při horizontálním scrollování.

Doplňkové informace obsahují místo působení firmy, check-in uživatelů nebo počet sledujících facebookové stránky. Facebook novinku zatím testuje s malým vzorkem uživatelů, kteří ji už vidí v této podobě:

Vypadá to tak na zajímavý prvek, který může přidat legitimitu reklamám na Facebooku. Uživatelé totiž mají zájem o kontext reklam, které se jim na platformě zobrazují. Chtějí být lépe informovaní, mít jistotu, že mohou reklamám důvěřovat, a také vědět, z jakého důvodu je daná reklama oslovila. To jim do jisté míry umožňuje například již funkcionalita Proč se mi tato reklama zobrazuje. Novinka by tak měla být dalším krokem kupředu.

Jsem copywriterka a vedu své textové studio COPYBARA. Jako editorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou zase o kousek dál a případovky dostatečně inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře