Facebook umožní stránkám archivovat a sdílet Stories

21. 3. 2019Novinky

Facebook na svých Stories opět zapracoval a nyní testuje funkcionalitu, díky které mohou stránky příběhy archivovat a jejich fanoušci je mohou sdílet.

Sdílení je pro firmy na Facebooku důležité. Zvyšuje se tím totiž organický dosah jejich obsahu, firma se může lépe zviditelnit a podporuje to i její důvěryhodnost. Už řadu let lze sdílet příspěvky z News Feedu a reklamy, Stories zatím chyběly. Protože jsou ale pro firmy stále populárnějším placementem a atraktivnějším kanálem pro uživatele, rozhodl se Facebook dát tento benefit i jim.

Druhou novinkou je archivace Stories, kterou už známe z Instagramu. Doteď platilo, že facebookovým Stories po 24 hodinách vypršela „trvanlivost“ a zmizely. Stránky si je ale nově mohou uložit a prodloužit tak jejich životnost. Díky tomu mohou například získat zajímavá historická data, zjistit, které příběhy zaznamenaly největší výkon (a zohlednit to v marketingové strategii), nebo jednoduše příběh zrecyklovat a znovu ho použít u nového publika.

Funkcionalitu sdílení Stories si zapnete v obecné záložce v nastavení stránky. A jakmile budete mít k dispozici možnost archivace příběhů, najdete ji pod záložkou „Stories“ v menu Nástrojů pro zveřejňování.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře