Facebook zavádí automatizovanější cílení reklam

17. 9. 2021Novinky

Facebook implementuje do Ads Manageru nové rozšíření cílení reklam. Jedná se o automatizaci, díky které inzerenti získají nové možnosti v souvislosti s omezeními, které vydala společnost Apple. Novinka je součástí nejnovější aktualizace API.

Omezení sběru dat uživatelů zařízení s iOS způsobilo inzerentům na Facebooku nemalé potíže. Abyste mohli znovu efektivně cílit reklamy a optimalizovat je pro konverze, hodnoty nebo události, budete automaticky zahrnutí do tzv. rozšíření cílení.

To Facebooku umožní zobrazovat vaše reklamy potenciálnímu publiku, které je širší než to, jež spadá do vašich vybraných parametrů cílení.

Tuto funkcionalitu můžete použít, pokud chcete, aby se vaše reklama zobrazila dalším lidem, o kterých si Facebook myslí, že vám přinesou více a/nebo levnější výsledky. Reklamní systém automaticky spustí rozšíření cílení, jakmile zjistí, že by to mohlo zlepšit výkon vašich reklam.

Rozšíření cílení se nevztahuje na cílení podle lokality, věku nebo pohlaví. Pokud tedy chcete oslovit ženy ve věku 25-30 let v Brně a okolí, vaše reklamy se budou nadále zobrazovat pouze této skupině. Pokud však v rámci toho existují i další lidé, o kterých se Facebook domnívá, že by mohli vaše reklamy zajímat (třeba na základě zájmu), zobrazí je automaticky i nad rámec vašich zadaných parametrů.

Rozšíření cílení již Facebook zavedl do výchozího nastavení v Ads Manageru, a to do většiny kampaní založených na konverzích. V některých případech nebude možné tuto funkcionalitu odstranit. Pokud však chcete zachovat konkrétní parametry pro vaše cílení, můžete určitá publika vyloučit.

Více se o rozšíření cílení dozvíte v nápovědě Facebooku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře