Instagram přidává nové nástroje pro vyhledávání firem v rámci map

21. 7. 2022Novinky z Facebooku

Instagram spustil nové funkce vyhledávání na mapě, které poskytnou další způsob, jak v aplikaci objevit místní podniky a získat o nich více informací.

Nové vyhledávání na mapě umožní uživatelům prozkoumat oblíbená označená místa v jejich okolí. Zároveň bude možné filtrovat místa podle konkrétních kategorií, jako jsou restaurace, kavárny nebo třeba kosmetické salony.

Funkcionalita je v podstatě další fází nástroje Location Stories, které Instagram v roce 2020 vypnul, ale nyní jej pomalu přidává uživatelům po celém světě.

S novou dynamickou mapou budete konkrétně moci:

  • procházet poslední příběhy, nejlepší příspěvky a příslušné průvodce označenými místy a dozvědět se více,
  • filtrovat podle kategorií lokalit, a zúžit tak vyhledávání,
  • uložit si místa do sbírky, abyste se k nim mohli v budoucnu vrátit,
  • sdílet místa prostřednictvím přímé zprávy přátelům nebo skupinám.

Mapa tak nabídne personalizovanější vyhledávání prostřednictvím UGC obsahu, který tvoří samotná komunita Instagramu. Ten poskytne větší kontext a ukáže například, jak jednotlivé podniky vypadají.

Pro malé podniky může být nový nástroj v mnoha ohledech velmi přínosný. Až 58 % uživatelů Instagramu totiž uvádí, že se o značku více zajímají poté, co ji vidí ve Stories.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře