Instagram přidává Reels Ads do Marketing API

14. 10. 2021Novinky z Facebooku

Facebook se snaží rozšířit používání reklam ve videích Reels, a proto toto umístění přidává i do svého Instagram Marketing API. Tím se platformám třetích stran zjednoduší vytváření reklamních kampaní zaměřených na krátké videoklipy.

Novinka bude k dispozici ve všech aktuálních verzích Marketing API a nevyžaduje žádný upgrade. Reklamní partneři na Facebooku používají API pro implementaci jeho funkcionalit do svých aplikací a umožňují různým nástrojům, jako je například Hootsuite, zveřejňovat obsah na různých platformách.

Díky nejnovější aktualizaci bude pro více firem snazší implementovat také Reels kampaně. Což je skvělé právě v tomto období, kdy se Facebook snaží posílit své zaměření na krátké videoklipy. Reels jsou totiž nejrychleji rostoucím formátem na Instagramu, což představuje velkou příležitost pro dosah a růst. Umístění reklam do Reels by tak mohlo zaujmout mnohem více inzerentů a právě aktualizované API by tomu mohlo pomoci.

Více se dozvíte na blogu Facebooku.

Jsem copywriterka a vedu své textové studio COPYBARA. Jako editorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou zase o kousek dál a případovky dostatečně inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře