Instagram začal testovat Reels reklamy v dalších regionech. A není divu. Samotná Reels videa i placené spoty totiž ukázaly, že mají velký potenciál.
Reels reklamy se zobrazují mezi ostatními klipy ve feedu. Poznáte je podle štítku Sponzorováno umístěného pod profilovou ikonou, aby bylo hned jasné, že jde o placenou aktivitu značek.
O Reels reklamách začal Instagram hovořit loni v listopadu. Poprvé je uvedl v Indii, Brazílii, Německu a Austrálii. Nyní expanduje do Kanady, Francie, Velké Británie a USA. Rozšíření reklam do dalších zemí světa dává smysl. Instagram sice nezveřejnil oficiální čísla, ale uvedl, že rostou co do počtu lidí, kteří je vytváří a sdílí, tak do počtu lidí, kteří je konzumují.
Instagram na možnostech Reels videí kontinuálně pracuje. Dokazují to i poslední novinky – nedávno představil například nové bonusy za vytváření videí, nové analytické přehledy či nástroje pro zatraktivnění videí. Chcete také vytvářet zajímavá videa, která osloví vaše publikum? Podívejte se na pár tipů přímo od Instagramu.