Instagram experimentuje s dalšími možnostmi, jak zvýšit atraktivitu Stories a podnítit k jejich tvorbě. K dispozici tak bude několik nových samolepek, které podpoří propagaci produktů i zapojení uživatelů.
Instagram Stories se staly klíčovým prostorem pro aktivní sdílení obsahu. Kanál příspěvků dnes uživatelé využívají spíše pro objevování a inspiraci.
Proto se Instagram snaží uživatelům nabízet stále nové kreativní možnosti, jak příběhy zatraktivnit, přitáhnout k nim pozornost a usnadnit jejich tvorbu.
Naposledy například představil novou možnost sdílení do více uzavřených skupin, propojení Stories s umělou inteligencí, samolepky Add Yours a TOP 3 nebo možnost sdílet v příbězích komentáře.
Firmám přinášejí nástroje ve Stories větší rozsah kreativity, pomocí které mohou oslovovat publikum. Nyní proto Instagram přichází s další várkou, která podpoří větší zapojení uživatelů i propagaci vašich produktů.
App
První novinkou, která se v Instagram Stories objeví, je nálepka App. Ta v rámci příběhů umožní propagovat jiné aplikace. To by mohlo být užitečné zejména pro propagaci speciálních nabídek, produktů, nástrojů pro tvorbu a podobně.
Secret
Instagram rovněž testuje samolepku Secret, která by byla viditelná pouze pro toho, kdo na příběh zareaguje zprávou. Tvůrce by se pak mohl rozhodnout, zda danému uživateli povolí přístup k příběhu. Instagram tím chce pomoci zvýšit přímou odezvu a zapojení uživatelů.
Music Pick
A nakonec Instagram experimentuje s možností sdílet oblíbenou hudbu pomocí nálepky Music Pick. Ta by mohla být populární spíše u soukromých profilů, nicméně využít by ji mohli umět i tvůrci a firemní profily.