Jak se dá pojmout obsah v newsletteru, aby se z něj stal virál? Jak z technického produktu udělat miláčka sociálních sítí? Jak využít data z vyhledávání pro tvorbu skvělého obsahu nebo jak se (ne)dá změřit výkonnost influencerských kampaní? Nejen to jsou témata konference Content First, která dá opět nahlédnout do tajů obsahového marketingu a vychytávek pro sociální média.
Odnesete si spoustu inspirace z případových studií českých i světových značek. S jejich zástupci se sejdete 25. května 2023 v prostorách Hotelu Jalta s vyhlášenou kuchyní. Dnem plným obsahové inspirace vás provede guru sociálních sítí Eliška Vyhnánková.
Pečlivě vybraní speakeři se těší, že vás osloví s těmito přednáškami:
- Že headliny nikdo nečte? Miloš Kočí z VMLY&R vás vyvede z omylu. Těšte se na ikonické kampaně, které fungují naprosto dokonale a nepotřebují k tomu víc než pár dobře poskládaných slov. A art directora můžete poslat na pivo.
- Na workshopu, kterým vás provede René Nekuda, se naučíte tvořit kreativní příběh a ohnout ho ve svůj prospěch.
- Jak se z newsletteru může stát virál? Kam chodí v Knihy Dobrovský pro nápady pro komunikaci se zákazníky nejen na sociálních sítích, vám předvede Adam Pýcha.
- User journey: V přednášce Vladany Bačové z agentury Pretty Much Nomads se podíváte na to, jak pomocí dobře načasovaného obsahu udržet své zákazníky.
- Jaké výsledky přináší využití dat z vyhledávání k tvorbě obsahové strategie, vám na případové studii Bohemia Energy ukáže Adam Ondráček.
- Jak na obsah, který lidé nechtějí „přeskočit“? To vám na příkladech obsahových kampaní značek Malteesers, Huawei, Heinz, Snickers či McDonald’s ukážou Nikola Foktová a Radek Vítek z Publicis Groupe.
- Jaká nová úskalí přináší legislativa tvůrcům obsahu, ukáže advokátka Petra Dolejšová.
- Jaký obsah a kanály vítězí u mladých zákazníků? Juraj Kováč z THIS IS LOCCO vás zavede do světa gamingu, livestreamu i metaverse.
- O interaktivním lifestreamu jako efektivním marketingovém nástroji zejména pro značky s velkým publikem na sociálních sítích bude mluvit Ryan Shaw z The Milkshake Agency.
- Jak se (ne)dá změřit výkonnost influencerských kampaní, prozradí Jan Javornický z Elite BTW.
- Proč hledat společnou řeč kreativců a manažerů a jak vytvořit nějakou tu hodnotu je téma pro Petra Koubka z LCG New Media.
- Jednoduchou cestu a technologii k personalizaci obsahu ukáží Karel Juřička a Michal Orsava z Webout.
- Jana Kovářová ze Seznam.cz odhalí, jak za roky působení na sociálních sítích z technického produktu Mapy.cz vybudovali miláčka sociálních sítí.
- Příležitosti a hrozby umělé inteligence pro kreativce, grafiky či copywritery uchopí Martin Šinkovský z Elite BTW.
Konference Content First 2023 proběhne 25. května od 9:00 do 16:30 hodin v Hotelu Jalta Praha na Václavském náměstí. Program najdete na stránkách akce, stejně jako profily řečníků a registrační formulář. Organizátorem je TUESDAY Business Network a produkci zajišťuje Internet Info.
tisková zpráva