Konference Instameet proběhne už zítra 17. 9. 2020

16. 9. 2020Názory

Už zítra proběhne 4. ročník konference Instameet a každý digitální kreativec nebo nadšený uživatel Instagramu tam rozhodně nesmí chybět! 

Konference je rozdělená do dvou částí. Dopolední část je zaměřená na přednášky nejvlivnějších influencerů a marketingových specialistů. Těšit se můžete na Kazmu, Lukáše Hejlíka, Petra Máru a mnoho dalších. Odpolední blok bude patřit workshopům zaměřených na strategii, reklamu, foto a video.

Co všechno si pro vás připravili kluci z Mocup.Space nebo VLN Production, se nedozvíte, pokud nedorazíte :) Událost proběhne v prostorách 4. patra obchodního domu Máj.

Po skočení přednáškové části se prostory promění na networkingové místo. Na terase bude Lounge zóna, ve které bude možné si odpočinout a koupit něco k snědku ve food trucích. 

Ještě váháte, jestli dorazit? Přečtěte si rozhovor se zakladatelem Instameetu Lukášem Dobrovolným a nechte se přesvědčit, že návštěva Instameetu za to stojí. Více informací o programu naleznete na www.instameet.cz

Rozhovor

Co bylo hlavním podnětem k vytvoření Instameetu?

LD: Chtěli jsme vzdělávat v rámci Instagramu. V roce 2017 se ještě nepoužíval v takovém měřítku jako dnes. Pro nás marketéry je důležité dělat osvětu, aby klienti chápali, co se na této síti dá dělat. Můj první spolupořadatel Instameetu byl Ondřej Aust z Mediáře, který mě v tom podpořil.

Proto je Instameet postavený tak, aby pokryl všechny sféry Instagramu. Přednášky a workshopy máme tematicky rozdělené na statistickou, obsahovou, reklamní a influencerskou část. 

A také byla volná doména Instameet.cz… :)

Kde vidíte Instameet za tři roky? 

LD: Cílem je neopustit původní myšlenku. Chceme vzdělávat a šířit osvětu v rámci Instagramu. Proto máme i workshopy, ve kterých bychom chtěli pokračovat i mimo Instameet. Přemýšlíme o Instameet Workshops.

Klíčové je zachování odbornosti a být každý rok aktuální. Snažíme se ukázat, co se za uplynulý rok na Instagramu stalo, a vypíchnout vybrané případové studie. 

Každý rok nám někdo vyčte, že Instameet je v původním smyslu jen neformální setkání influencerů, což chceme v určité formě zachovat. Proto letos otevíráme od 14:00, po skončení konferenční části, terasu v Máji ve 4. patře pro veřejnost. Takže kdokoliv může přivést kámoše a užít si příjemné odpoledne.

Na Instameet pokaždé zveme jedny z nejlepších instagramerů z Česka a Slovenska, což také chceme zachovat. Stejně jako místa, kde Instameet pořádáme. Opustili jsme klasický tmavý kinosál a snažíme se hledat zajímavá “instamísta”.  Předloni to bylo Opero, loni Vnitroblock a letos Máj 4. patro.

Jak náročné byly letošní přípravy vzhledem ke covidu? 

LD: Každý rok si říkám, že začnu s dostatečným předstihem, letos jsem dokonce začal už v lednu. Datum 18. 6. jsme vyhlásili už loni. Kvůli covid-19 jsme Instameet ale pro jistotu posunuli na 17. 9., stejně jako všichni ostatní.

Samozřejmě jsme teď řešili, jestli do toho půjdeme s ohledem na druhou vlnu. Ale rozhodli jsme se, že to zvládneme, splníme všechna vládní nařízení a Instameet bude! Díky tomu, že prostor nabízí obrovskou 1 000 m2 terasu, tak čerstvý vzduch bude. A roušky taky :)

Máte už nějaké organizační nápady na 5. ročník Instameetu? 

LD: Hrozně mě těší, že některé značky a speakeři mi už teď nabízí spolupráci na příští rok, takže to vypadá, že se nám z Instameetu podařilo udělat zavedenou značku. To je báječné. 

Nerad věštím z křišťálové koule, uvidíme, jak to s Instagramem příští rok bude vzhledem k TikToku. Každý rok je pro nás Instameet výzva. A my chceme v rámci Instameetu mluvit i o případné konkurenci Instagramu. Loni jsme mluvili s Tomášem Pflanzerem z agentury Kantar o Snapchatu, letos bude jedna přednáška o TikToku, se kterou přijde Youtuber “v důchodu” Johny Machette. 

Kolik času trávíte na sociálních sítích a která sociální sít’ je vaše nejoblíbenější? 

LD: Já už kolikrát víc koukám do reklamních systémů než na sociální sítě. Podle statistik na nich trávím 2-3 hodiny denně. 

Jsem pamětník pokec.atlas.cz, ale teď je mojí nejoblíbenější sociální sítí  samozřejmě Instagram :) 

Která letošní kampaň na sociálních sítích se vám nejvíce líbila? 

LD: Je pro mě těžké vybrat si jenom jednu. Líbí se mi komunikace Rohlíku, Kofoly, Vodafonu a Českých drah. A skvělá byla loňská vánoční kampaň Mallu s kaprem. 

Jsem digitální kreativec, který na sociálních sítích tráví většinu svého času a baví mě sledovat aktuální trendy a vývoj značek, které si podmanily tenhle interaktivní svět. Studuju obor marketing a brand management a pracuji pro Business Factory jako Social Media Specialist.

Komentáře