Messenger nabídne firmám 3 novinky pro lepší spojení se zákazníky

8. 11. 2019Novinky

Facebook představil tři nové funkcionality, které zavádí do Messengeru a které pomohou značkám lépe komunikovat se zákazníky. Těšit se můžete na „icebreakery“ v profilech, aktualizaci reklam Click to Messenger a více možností pro odpovědi uživatelů.

Facebook zdokonaluje možnosti Messengeru pro firmy z jediného důvodu. Podle průzkumu totiž zákazníci žádají, aby v komunikátoru bylo k dispozici více firem. Potvrdilo to až 60 % z více než 11 000 lidí ve věku 18-24 let, kteří se průzkumu zúčastnili. Zákazníci kromě toho chtějí, aby byly zprávy personalizovanější a firmy se přizpůsobily komunikaci jeden na jednoho.

Icebreakery

Firmy budou mít v Messengeru možnost přidat do profilu takzvané „icebreakery“, tedy otázky, které jim zákazníci běžně pokládají. To by podle Facebooku mělo povzbudit start konverzace.

Icebreakery budete moci vložit přes API. Jak fungují? Uživatel si ve vašem profilu najde FAQ, klikne na otázku, která ho zajímá, a ihned dostane automatickou odpověď. Navolit si přitom můžete různé otázky, například jaká je otevírací doba nebo kde se vaše prodejna nachází.

Zdroj: Facebook

Reklamy Click to Messenger

Pokud máte s Messengerem spojených více Facebook aplikací, bude pro vás teď snazší zvolit, kterou z nich chcete použít pro reklamy Click to Messenger. Tyto reklamy běží ve Facebook nebo Instagram feedu a když na ně uživatel klikne, zavedou ho do chatu v Messengeru.

K této novince zatím Facebook neuvedl bližší podrobnosti, ale potvrdil, že první fáze řešení je už k dispozici. V následujících týdnech bude přidávat doplňky, které funkcionalitu vylepší.

Více možností pro odpovědi

Uživatelé budou moct zaznamenat dvě novinky v odpovědích. První jim umožní použít Reactions, tedy přidat ke zprávám smajlíka, druhá zase nabídne odpovědi na konkrétní konverzační vlákno, takže přehledně uvidíte, na co přesně uživatel odpovídá.

Zdroj: Facebook

Pro více informací se podívejte do článku Facebooku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře