Meta přináší novinky pro kampaně Lead Generation

14. 11. 2023Novinky

Meta oznámila řadu novinek, které chystá pro kampaně založené na generování potenciálních zákazníků. Novinky mají inzerentům pomoci shromáždit více přímých kontaktů.

Reklamy ve WhatsApp

Meta chce, aby inzerenti mohli využívat rostoucího trendu přímých zpráv, konkrétně v aplikaci WhatsApp. Proto rozšiřuje reklamní účel Potenciální zákazníci na reklamy, které po kliknutí spustí chat ve WhatsAppu.

Tento účel je už k dispozici pro Messenger a Instagram Direct. Nově v sekci Místo konverze najdete i WhatsApp.

Ve Správci reklam budete moci také přidat tok otázek a odpovědí. Meta novinku zatím testuje s vybranými inzerenty.

Reklamy v Instagram Direct

Používáte reklamy, které uživatele přesměrují do chatu na Instagramu? Nyní v nich budete moci nabídnout bonus. Za zodpovězení všech otázek mohou uživatelé získat slevový kupón, který uplatní při dalším nákupu zboží nebo objednávce služeb.

Zdroj: Meta

Rychlé formuláře

Meta testuje také nový formát Rychlých formulářů, který lidem umožní zaslat informace více firmám najednou.

Funguje to tak, že uživatelé uvidí reklamu, která je vyzývá k tomu, aby se přihlásili v rámci nějaké akce, například na testovací účes pro nevěstu. Jakmile vyplní formulář, dostanou možnost sdílet své kontaktní údaje s dalšími firmami, které jsou relevantní, v tomto případě například nehtové studio.

Pro uživatele to znamená větší pohodlí a pro malé firmy zase více příležitostí, jak se dostat do povědomí publika, které o ně může mít zájem.

Zdroj: Meta

Volání přes Facebook

Meta také testuje možnost, aby inzerenti mohli volat potenciálním zákazníkům prostřednictvím Facebooku. Název a informace o dané firmě se přitom budou zobrazovat na obrazovce.

Zdroj: Meta

Plná automatizace

Meta rovněž testuje plnou automatizaci kampaní pro generování potenciálních zákazníků. Ta inzerentům umožní využít AI systémy k nastavení všech prvků, včetně cílení, kreativy, umístění a rozpočtu. Novinka bude k dispozici v kampaních Meta Advantage.

Automatické generování formulářů z webu

A nakonec Meta testuje novou možnost automatického generování rychlých formulářů pro Facebook s využitím stávajícího obsahu z webových stránek inzerenta. Podrobnosti o této novince se dozvíte v nápovědě.

Pokud vás o všech aktualizacích zajímá více, podívejte se na blog Mety, kde se dozvíte podrobnosti.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře