Meta získala akreditaci pro bezpečnost značek při umisťování reklamy

8. 11. 2022Novinky

Meta dosáhla nového významného milníku v oblasti bezpečnosti značek. Rada pro hodnocení médií (Media Rating Council neboli MRC) udělila akreditaci zásadám a přístupům Mety v rámci umisťování reklam ve všech jejích reklamních produktech.

V srpnu 2020 se Meta zavázala, že bude provádět a zveřejňovat nezávislá hodnocení svých řešení pro bezpečnost a vhodnost značek třetích stran. Tato akreditace od MRC nyní přichází po rozsáhlém auditu, který prováděli nezávislí auditoři. Ti přezkoumávali zásady, kontroly a procesy týkající se bezpečnosti značek, které má Meta zavedené k zajištění bezpečného a vhodného reklamního prostředí na svých platformách.

Proces akreditace MRC zahrnuje analýzu schopnosti reklamní platformy zajistit, aby byly její reklamy doručovány určenému publiku bezpečným způsobem, což znamená, aby se nezobrazovaly spolu s potenciálně urážlivým obsahem.

Hodnocení bralo v potaz 5 klíčových faktorů:

  • kontext stránky
  • geografické cílení
  • umístění reklamy
  • oddělení od konkurence
  • odhalování podvodů

K získání akreditace musí platforma projít rozsáhlým auditem MRC, který zkoumá tyto a další prvky a posuzuje, zda splňují požadavky průmyslových norem. Což, jak se ukázalo, reklamní systém Mety splňuje.

Hodnocení se vztahuje na zásady monetizace partnerů Mety, zásady monetizace obsahu a související kontroly bezpečnosti a vhodnosti značky na úrovni obsahu, které se uplatňují v rámci Facebook In-Stream Video a Instant Articles na desktopu, mobilním webu a v mobilní aplikaci.

Jedná se tak o velice pozitivní aktualizaci pro reklamní business Mety. Díky této akreditaci a neustále se vyvíjejícím nástrojům pro automatizaci reklamy se bude Meta v roce 2023 dále snažit podpořit své inzerenty naplno.

Podrobnosti se dozvíte na blogu Mety nebo ve zprávě o akreditačním procesu MRC.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře