Na co se těšíme na letošním PR Summitu?

27. 8. 2018Názory

Témata, jako co je employer branding a jak být jako firma z dlouhodobého pohledu atraktivní pro zaměstnance, přinese konference PR Summit 2018. Přijďte se 12. září do Prahy inspirovat, jak se s těmito výzvami firmy vypořádávají a na jaké překážky narazily. Řečníci představí své příběhy a zkušenosti z praxe v oblasti PR a HR.

Dobré PR pro dobré HR

Pracovat na dobrém jménu firmy je dlouhodobým závazkem. Budování brandu, jména firmy i strategie pro nábor zaměstnanců se k sobě přibližují a vzájemně se ovlivňují. Reputace firmy se pak stává nejlepším pomocníkem nebo naopak problémem při hledání vhodných zaměstnanců.

Konference PR Summit přináší rady pro PR (public relations) a HR (human resources) každé firmy a zaobírá se problematikou, která běží hlavou PR manažerovi i personalistovi. Řečníci vás provedou tématy, jak získat nové zaměstnance a jak podporovat jejich motivaci a spokojenost. Na přednáškách se dozvíte, jaká je situace na trhu práce pro uchazeče i personalisty i co uchazeči o práci od zaměstnavatele očekávají.

Témata a speakeři, na které se obzvlášť těšíme:

Jan Kučmáš (Prezident Výkonné rady, Asociace public relations agentur)otevře celou konferenci a téma PR pro personalisty. Ukáže, jaké kampaně dělají domácí PR experti pro personalisty a co vlastně k PR patří nejen v ČR, ale i ve světě.

Karl-Johan Hasselström (Global COO, Universum Global) je zahraniční host, který zavede řeč na přístup firmy Universum Global k employer brandingu, k hodnotám v zaměstnání i na faktory, které ovlivňují rozhodování současných talentovaných lidí při výběru zaměstnavatele.

Šárka Bláhovcová (HR Marketing, ADASTRA) a Maru Kortanová (Co-Owner & Creative Head, Pábení) pro vás připravily specifický formát – na pódiu se setká pohled zadavatele i realizační agentury. Poslechnete si, proč je důležité nejprve poznat do hloubky firmu a až pak navrhovat komunikační strategii. Dozvíte se, jaký vliv má komunikační strategie na interní komunikaci.

Lukáš Polc (HR ředitel, Provident Financial) říká, že vše začíná u zaměstnanců. Vnímání značky také. Proto poradí, co dělat, když značku doprovází negativní emoce, a jak je změnit přímo v jádru firmy.

Ivana Šedivá (marketingová ředitelka, McDonald’s ČR) a název její přednášky “Jaký si to uděláš, takový to máš” mluví za vše. Jedno oddělení spokojenost zaměstnanců, zákazníků a obchodní výsledky neutáhne. Vše souvisí se vším a my se těšíme na to propojení.

Celodenní konferenci pořádá APRA 12. září v Grandior Hotel Prague. Těšíme se na inspiraci a hledání cesty k novým kolegům. Do konce srpna máte možnost získat registraci za zvýhodněnou cenu. Aktuality najdete na Facebook eventu.

V Business Factory pracuji na pozici Social Media Manager, ale zajímá mě vše okolo Public relations. Baví mě pro informace hledat ta správná slova a správné místo.

Komentáře