Pozvánka: Sociální sítě mladé generace

20. 4. 2022Názory

Zatímco Facebook a Instagram využívají spíše mileniálové a starší, sociální sítě TikTok a Snapchat Twitch jsou populární především u příslušníků generace Z. A i ony tak logicky přitahují pozornost značek, které je začínají zavádět do svých marketingových strategií. Pro jaké firmy se tyto sítě hodí nejvíce? A jaké kampaně tu vytvářet? To je téma dalšího marketingového online setkání Marketing Meeting.

Akce se koná ve čtvrtek 12. května od 10:00 hodin a bude se přenášet online. Těšit se můžete na témata, která se týkají tvorby obsahu, správy účtů, využití placených reklamních formátů nebo spolupráce s influencery. Diskuse bude také o práci s dalšími platformami, jako je Spotify nebo různé chatovací aplikace.

Například Vítězslav Klement z GroupM odhalí, jak se sociální síť TikTok používá u nás v České republice. Vít Janda z TikTokuj.cz ukáže, proč jsou krátká videa nejoblíbenějším formátem 21. století. Velmi zajímavá bude jistě přednáška o TikTok Ads od Claudie Mónicy Gutiérrez z World of Online. Ladislav Dyntar z eSuba zase prozradí, jak využít Twitch.tv k propagaci vašeho produktu nebo služby. A Lukáš Jakoubek z Publicis Groupe se zamyslí nad reklamním potenciálem platforem Roblox, TikTok a Twitch.

Zaujalo vás některé z témat? Na webu konference najdete podrobný program. Podívejte se také na kompletní přehled spíkrů. A nezapomeňte si včas koupit vstupenku, bude to stát za to.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře