Společnost Facebook mění název na Meta

1. 11. 2021Novinky

Na konferenci Connect 2021 oznámil Facebook nový název firmy. Ten více odpovídá další fázi digitálního vývoje, kterému se chce společnost primárně věnovat. Z mateřské společnosti Facebook se nově stává Meta. Název sociální sítě zůstává beze změn.

Meta bude nadále zahrnovat platformy Facebook, Instagram, WhatsApp a Messenger. Protože má ale plány, které se ubírají jiným směrem, nový brand odlišný od jedné z nich dává smysl.

Mark Zuckerberg se chce totiž maximálně zaměřit na tzv. Metaverse, nový virtuální svět, který bude fungovat jako hybrid dnešních online sociálních zážitků. Klíčovou roli tu hraje propojení skutečné, rozšířené a virtuální reality.

Metaverse vám umožní setkat se s ostatními lidmi, i když nemůžete být spolu, a dělat společně věci, které byste jinak ve fyzickém světě dělat nemohli. Meta zatím počítá s tím, že pro vstup do Metaverse budou lidé používat speciální VR brýle (Meta vlastní i společnost Oculus, která je vyrábí).

Od nynějška proto bude stát v hledáčku pozornosti Metaverse a nikoliv Facebook jako takový. Meta plánuje, že časem nebudete potřebovat účet na Facebooku, abyste mohli využívat všechny služby, které nabízí.

Metu tak teď čeká vývoj dlouhé řady sociálních technologií, pro který chce v Evropě najmout bezmála 10 tisíc pracovníků.

Podrobnosti o novince si přečtete na blogu Facebooku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře