Direct response reklamy ve Stories jsou k dispozici pro všechny

28. 6. 2017Novinky z Facebooku

Začátkem roku přidal Instagram do svých Stories reklamy. V březnu je pak otevřel všem inzerentům, avšak zatím pouze jako podporu brandu, bez možnosti vkládat odkaz na web. To se stalo skutečností až nyní. Po kliknutí na reklamu tak můžete navštívit danou webovou stránku, anebo si nainstalovat mobilní aplikaci.

Stories denně sleduje přes 200 milionů lidí. Proto Instagram inovuje marketingové příležitosti pro firmy, které v rámci něho inzerují. V předchozím testování, kdy direct response reklamu v rámci Stories mohli vyzkoušet zatím jen mediální vydavatelé, se ukázalo, že lidé jsou ochotní kliknout na reklamu, která je dostane na web dané značky. Instagram proto nyní otevírá tuto možnost i komerčním inzerentům.

V Ads Manageru, Power Editoru nebo API si tak můžete nastavit reklamu, která se uživatelům zobrazí ve Stories feedu a obsahuje přímý odkaz na váš web nebo na internetový obchod s aplikacemi pro Android a iOS. Současně s tím je k dispozici také řada účelů, pro které můžete tyto reklamy optimalizovat:

  • zhlédnutí videa
  • návštěva webové stránky
  • instalace aplikace
  • dokončení specifického konverzního eventu (například přidání produktu do košíku na e-shopu)

Tyto účely jsou podobné těm, které Instagram nabízí pro běžné reklamy na Instagramu (které se nezobrazují ve Stories) nebo na Facebooku. Pro cílení lze využít standardní možnosti jako věk, pohlaví, lokalita, zájmy nebo historie nakupování. U direct response reklam platíte za jednotlivé kliky (PPC).

Direct response reklamy se od stávajících reklam ve Stories příliš neliší ani podobou. Můžete přidat samostatnou vertikální fotku či video, které je dlouhé maximálně 15 vteřin. Narozdíl od klasických reklam však kromě přitáhnutí pozornosti zvyšují šanci, že se uživatel stane zákazníkem, protože ho umí přivést rovnou ke konverzi.

Mezi ostatními poznáte tyto reklamy podle toho, že ve spodní části obsahují výraznou výzvu k akci. Vybrat si můžete z několika variant, jako například rezervovat, kontaktovat, stáhnout, dozvědět se více, poslat zprávu, koupit nebo přihlásit se.

 

Jako editorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou zase o kousek dál a případovky dostatečně inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře