Facebook konstantně vyhledává příležitosti, jak ještě vylepšit možnosti vytváření a správy reklam v Power Editoru. Od svých inzerentů proto pravidelně vyžaduje zpětnou vazbu, díky které může prostředí zdokonalit. V poslední době zaznívá požadavek větší paralely s Ads Managerem, proto Facebook zavádí praktickou novinku.
Řeč je o novém postranním panelu, kde najdete několik užitečných možností, které vám usnadní workflow a poskytnou větší flexibilitu pro vaši práci. Panel jako první nabídne tabulku s přehledy, která dříve byla dostupná pouze v Ads Manageru. Nově si zobrazíte podrobnosti o úspěšnosti jednotlivých reklam nebo celých kampaní a prohlédnete si tabulky s demografickými údaji nebo placementy.
Panel dále umožní snadné úpravy reklam a kampaní. Například na úrovni kampaně naleznete detaily o kampani, jako je název, účel, typ nákupu nebo limit na výdaje. Zde si můžete také nastavit pravidla pro sledování kampaně.
Jako poslední možnost přibyla historie aktivity reklam, kde najdete informace o tom, kdy byla reklama vytvořena nebo schválena, kdy jste provedli úpravy, podrobnosti o aktivitách nebo kdo za nimi konkrétně stojí.
Facebook zavádí nástroje postupně, během tohoto měsíce by ale měly být k dispozici všem inzerentům po celém světě.